FANDOM

lego władca pierścieniEdytuj

Serdecznie zapraszam na stronę internetową

http://pl.lego-wadca-piercieni.wikia.com

Angry birdsEdytuj

Jako tytułowe "Wściekłe Ptaszki" (ang. Angry Birds) musimy pozbyć się natrętnych prosiaczków i ominąć masę wszelakich przeszkód, które staną nam na drodze. Pomóżcie poszkodowanym ptaszkom w odzyskaniu skradzionych jajeczek. Gra Angry Birds Online to wielopoziomowa zabawa na wiele godzin i praktycznie nie ma znaczenia w jakim jesteś wieku. Nie pozostaje nic innego jak zaprosić do gry i powodzenia! Tylko u nas znajdziesz opisy wszystkich Angry Birdsów co znacznie ułatwi Ci rozrywkę.

[1]

Nazwa: CZERWONY Nickname: RED

  • Dostępny od: Początek gry
  • Rozmiar: Mały
  • Zdolności specjalne: brak
  • Lubi: Przede wszystkim drewno. Odpowiednio wystrzelony, niszczy kamienne bloki jednym uderzeniem.
  • Nie lubi: Lodowe bloki powodują jego zatrzymanie.

Czerwony: Podstawowy ptak. Otrzymujemy go już na pierwszym poziomie gry. Doskonale sprawdza się do niewielkich budowli z drewna posiadających elementy z kamienia. Jeżeli odpowiednio uderzymy czerwonym w kant kamiennego bloku rozpadnie się on za pierwszym razem.

[2]

Nazwa: NIEBIESKI Nickname: SPLITTER

  • Dostępny od: Świat 1, Poziom 1
  • Nagroda: Rozbicie pocisku w locie (10 punktów)
  • Rozmiar: Bardzo Mały
  • Zdolności specjalne: Rozproszenie. Niebieski to jedyny ptak który posiada zdolność podziału. Dzięki temu otrzymujemy trzy ptaki za jednym rzutem.
  • Lubi: Niszczyć lód.
  • Nie lubi: Praktycznie wszystkiego co nie jest lodem.

Niebieski: Tego dobrodzieja użyjemy do niszczenia lodowych konstrukcji, lub do zadawania rażących strat w szeregach świniaków. Dzięki zdolności rozproszenia możemy zaatakować nawet trzy cele na raz, bądź też skoncentrować moc Niebieskiego na jednym celu. Pocisk rozbija się na trzy mniejsze ptaki kiedy dotkniesz ekranu. Niebieskie ptaszki to broń w stylu "shotgun".

[3]

Nazwa: ŻÓŁTY Nickname: SPEEDY

  • Dostępny od: Świat 1, Poziom 16
  • Nagroda: Czas to pieniądz (10 punktów)
  • Rozmiar: Średni
  • Zdolności specjalne: Szarża.
  • Lubi: Niszczyć drewno, nawet grube.
  • Nie lubi: Kamieni.

Żółty: Ptaki kamikadze gwałtownie przyspieszają kiedy dotkniesz ekranu. Ten ptak, odpowiednio użytej szarży potrafi sprawić, że cała fortyfikacja świnek odchodzi w niepamięć. Tego ptaka chyba każdy najczęściej i najchętniej będzie używał w całej grze. Nawet ze swoją zawrotna prędkością nie są w stanie spowodować zbyt wiele szkody przeciw materiałom budulcowym takim jak kamień i szkło. Są za to bardzo efektywne przeciwko drewnianym zaporom – łamią je z łatwością i przedzierają się do wrogów ukrytych głęboko pod drewnianą konstrukcją.

[4]

Nazwa: BIAŁY Nickname: TINY

  • Dostępny od: Świat 2, Poziom 14
  • Nagroda: Królowa bomb (10 punktów)
  • Rozmiar: Średni
  • Zdolności specjalne: Bombowe Jajo.
  • Lubi: Cokolwiek. Byle było dużo i efektownie wybuchało.
  • Nie lubi: Jakie było pytanie?

Biały: Specjalny atak w stylu bombowca: dotknij ekranu aby uwolnić jajko-bombę a białego ptaszka wysłac wysoko w atmosferę. Można by rzec, że jest to broń ostateczna. Mimo, że zasięg wybuchu jajka nie jest zbyt ogromny, odpowiednio posadzone potrafi sprawić sporo zamętu w szeregach wroga. Dodajmy do tego jeszcze fakt, że po wypuszczeniu jajka Biały wzbija się czym prędzej w powietrze. Jeżeli połączymy to z jakiem to na prawdę mało kto uchowa się w schronie. Najlepszy efekt osiągniesz jeśli pozwolisz pociskowi zbliżyć się do celu zanim uwolnisz jajko. W razie potrzeby białe ptaszki mogą być używane tak jak czerwone – wystarczy nie dotykać ekranu i mamy zwykły pocisk.

[5]

Nazwa: CZARNY Nickname: SOCKO

  • Dostępny od: Świat 2, Poziom 5
  • Nagroda: Bum bum! (10 punktów)
  • Rozmiar: Średni
  • Zdolności specjalne: Kamikaze.
  • Nie lubi: Jak nie ma gdzie się wyładować.

Czarny: Te wybuchowe pociski ekspoludją po uderzeniu w cel niszcząc struktury i wrogów. Wybuch można wywołac w dowolnym momencie dotykając ekranu. Gdyby porównać Białego z Czarnym, to Biały byłby bombowcem a Czarny … bombą głębinową? Tego ptaka najlepiej ciskać w newralgiczne punkty wrogich umocnień. Gwarantuje to efekty jak na sylwestra. Jedyną wadą tego ptaka jest to, że po eksplozji próżno go szukać wśród zgliszcz. Czarne ptaszki mają wystarczająco dużą moc, żeby zniszczyć nawet duże kamienne bloki przy pierwszym uderzeniu.

[6]

Nazwa: DUŻY CZERWONY Nickname: BIG RED

  • Dostępny od: Świat 9, Poziom 1
  • Nagroda: Królowa bomb (10 punktów)
  • Rozmiar: Duży
  • Zdolności specjalne: Brak.
  • Lubi: Wszystko, z umiarem.
  • Nie lubi: Dużej ilości kamienia.

Duży Czerwony: Trudno wybadać, czy to Czerwony na sterydach, czy jakaś jego rodzina (Wujek?). Wiadomo natomiast, że jest duży i brzydki oraz, że gdy w coś wpadnie to raczej trudno go zatrzymać. Nie ma budowli która nie oparłaby się jego ciężarowi. Jedyną jego wadą jest prędkość wylotowa która do wielkich nie należy. Ten ptasi gigant to najmocniejsza broń dostępna w grze. Przerośnięty brat podstawowego czerwonego ptaszka przebije się przez kamień i szkoło. Posiada niszczącą moc czarnego ptaszka, tylko nie wybucha przy trafieniu. Przy swoim rozmiarze nie wciśnie się w żadne zakamarki, ale potrafi zniszczyć całą kopnstrukcję bez potrzeby osłabiania fundamentów. Żadna specjalna technika nie jest wymagana – wystrzel go w kierunku wrogów i podziwiaj jak sieje chaos dobija złe prosiaczki.

[7]

Nazwa: ZIELONY Nickname: BUMERANG

  • Dostępny od: Świat 6, Poziom 5
  • Nagroda: Królowa bomb (10 punktów)
  • Rozmiar: Mały
  • Zdolności specjalne: Bumerang.
  • Lubi: Drewno oraz lód.
  • Nie lubi: Kamienia.

Zielony: Zielony to taki dywersant. Atakuje znienacka - w 99% przypadków od tyłu. Jako, że instalacje wroga na tyłach są zawsze osłabione, ten ptak doskonale demoluje – często całe – fortyfikacje. Ptaki-bumerangi zawracają i atakuja cel od tyłu z podwójna prędkością w momencie kiedy dotkniesz ekranu. Nauka sterowania nimi i poprawnego wymierzania trajektorii lotu zajmują sporo czasu. W odpowiednich rękach egzotyczne tukany potrafią jednak stać się straszną i precycyjną bronią. Możliwość ataku od tyłu może okazac się cenną sztuczką i przeważyć szalę zwycięstwa.

spider-manEdytuj

proszę edytujcie.